Onderzoek over de bekendheid van de NMU – Win leuke prijzen!
november 5, 2018
Onderzoek over de bekendheid van de NMU – Win leuke prijzen!
Voor zijn afstudeeropdracht doet Lucas onderzoek naar onze profilering: de manier waarop mensen de NMU zien en onze communicatie. Help hem door deze korte vragenlijst in te vullen, en maak kans op een waardebon voor een ontbijt, lunch of diner bij restaurants Instock of BROEI!
Doel van het onderzoek
Het doel van het onderzoek is om inzicht te krijgen in de manier waarop de NMU bekend is bij haar publiek, en of er in de communicatie dingen missen. We zien dan of het beeld dat mensen van ons hebben klopt, en ook op welke punten we onze communicatie juist kunnen verbeteren.
Inhoud van de vragenlijst
De vragenlijst bestaat uit 14 vragen, voornamelijk meerkeuze en een paar open vragen. Het invullen duurt enkele minuten. Deelname is anoniem.
Prijzen
Restaurants Instock en BROEI hebben leuke prijzen beschikbaar gesteld! Hier maakt u kans op door aan het einde van de vragenlijst uw e-mailadres achter te laten:
- 2x waardebon voor Instock (redt eten van verspilling, lunch en diner)
- 1x waardebon voor BROEI (duurzaam ontbijt, lunch, diner)
Vul hier de vragenlijst in.
Afstudeeropdracht
Het onderzoek vindt plaats in het kader van de afstudeeropdracht van Lucas Nieuwenhuis, voor de opleiding Bedrijfscommunicatie aan de Hogeschool Utrecht. Op basis van de resultaten van zijn schrijft hij een communicatieplan. Heeft u vragen over het onderzoek? Mail dan lucas.nieuwenhuis@student.hu.nl.